Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Des del 2006 han mort 10 persones entre els kilòmetres 43 i 46
El Consell de Mallorca estudia prendre mesures per millorar la seguretat viària al tram de la carretera Palma-Alcúdia, on aquest dimarts va tenir lloc l’accident amb tres víctimes mortals. Podria reduir el límit de velocitat, prohibir girar a l’esquerra i instal·lar-hi cartells per informar que és un tram de concentració d’accidents.
En els darrers 11 anys han mort 10 persones entre els kilòmetres 43 i 46. Les mesures que vol dur a terme el Consell són les mateixes que es varen implementar en un altre tram perillós, el de la carretera que va de Campos a Llucmajor.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució