Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El pressupost d'execució de l'obra és de sis milions i mig d'euros
El Consell de Menorca aprova de manera definitiva el projecte de reforma de la carretera general al tram de Rafal Rubí. El projecte preveu millorar la seguretat viària, la mobilitat i la sostenibilitat en un tram de dos quilòmetres de la carretera general, als termes municipals de Maó i Alaior.
La carretera s’ampliarà amb vorals de dos metres i mig d’amplada, se’n millorarà l’accés, amb l’execució de carrils de maniobra mitjançant la reordenació dels existents. També es preveu finalitzar l’enllaç parcialment executat amb ramals i acabats que facin possible fer canvis de sentit i incorporacions a la via, i es prohibiran els girs a l’esquerra.
El pressupost d’execució de l’obra és de sis milions i mig d’euros.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703