Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
En total, 8 conselleries i 16 direccions insulars que suposen una petita reducció respecte al passat mandat
221
El Consell de Menorca ha celebrat aquest dilluns el primer ple del nou mandat. I ho ha fet aprovant per unanimitat el nou cartipàs insular. En total, 8 conselleries i 16 direccions insulars que suposen una petita reducció respecte al passat mandat, motiu pel qual l’oposició ha votat a favor de la proposta, tot i que amb crítiques.
Més per Menorca ha centrat el seu discurs a atacar Vox i la gestió que farà d’àrees de gran importància com l’Habitatge o l’Agenda 2030, que reconeix que vol eliminar. L’equip de Govern, en canvi, ha insistit en la voluntat d’arribar a acords i ha demanat cent dies de confiança. L’administració insular tindrà un cost d’1.260.000 anuals, un 7,6% menys que en el passat mandat. El ple ha servit també perquè l’expresidenta Susana Mora, de baixa durant la investidura, hagi pres possessió del càrrec.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles