El Consell de Menorca demana reubicar l’antena de telecomunicacions de Binissafúller, a Sant Lluís. La proposta presentada pel grup socialista s’ha acceptat per unanimitat. Insten les parts implicades a arribar a un acord. El procediment de simplificació administrativa per obtenir la llicència està dins de la legalitat, però els socialistes expliquen que no s’ha complit la part consultiva per implementar-la i ni s’ha tingut en compte l’impacte paisatgístic.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa