Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Els populars creuen que es perdran 200 llocs de treball directes i es frustraran nombrosos projectes d'interès econòmic per Menorca.
El Consell de Menorca ha aprovat avui en comissió derogar parcialment la Norma Territorial Transitòria, que regula el creixement urbanístic de l’illa. Ho fa perquè la norma xoca amb parts del Pla Territorial Insular, que ara s’està revisant, i perquè afavoria la proliferació de construccions al camp i la conversió a l’ús turístic d’edificacions agrícoles. És la finestra legal que ha permès colar desenes de projectes d’hotel rural, que tramiten els ajuntaments menorquins. El PP alerta de les possibles responsabilitats patrimonials que se’n puguin derivar d’aquesta derogació, i els arquitectes avisen que es pot frenar la inversió.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario