L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Procedeixen dels Fons Europeus inclosos dins el Pla de recuperació, transformació i resiliència
El Consell de Menorca ha rebut una subvenció de 4,7 milions d’euros dels Fons Europeus inclosos dins el Pla de Recuperació, transformació i resiliència. Les inversions es faran durant els pròxims tres anys. Es destinaran, majoritàriament, a millorar urbanitzacions com la de Punta Grossa, as Mercadal.
Així mateix, la meitat dels diners aniran a parar al nucli turístic de Punta Grossa, as Mercadal. Les inversions inclouen la rehabilitació dels sistemes de sanejament i pluvials i del sistema de subministrament d’aigua. També es preveu remodelar les voreres dels carrers i passejos de la urbanització.
Les urbanitzacions de Ciutadella reben 1,3 milions. A Cala en Blanes, Cales Piques, Los Delfines i Torre del Ram s’actuarà en el sistema de subministrament d’aigua i en els sistemes de sanejament i pluvials, a més d’arranjar les voreres dels carrers.
També es canviarà l’enllumenat públic d’aquests nuclis i de les urbanitzacions de Cala Blanca, Son Carrió i Serpentona. A Binissafúller-Roters s’hi invertiran 730.000 euros. Se’n reformaran el sanejament, els pluvials, el sistema de subministrament d’aigua i l’enllumenat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues