Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El GOB recorda que s'augmentarà el volum construït en un 20%, però l'Ajuntament d'Alaior té la darrera paraula
La companyia Melià aconsegueix fer una passa més en la reforma de l’hotel de Son Bou. Estava pendent de l’informe del Consell, que tot i les crítiques dels ecologistes, finalment ha estat positiu. Amb aquest tràmit, l’Ajuntament podrà resoldre la sol·licitud de llicència per reformar l’edifici.
El Consell de Menorca comunicà aquest dijous capvespre a Melià que l’informe que presentà la companyia per reformar el complex hoteler de les dues torres de Son Bou és favorable turísticament. El departament d’Ordenació del Territori desestimarà la revisió d’ofici del document en qüestió. Trobada la llicència de l’any 1970, que s’havia extraviat, la companyia va haver de modificar el projecte de reforma inicial per complir la normativa.
L’Ajuntament d’Alaior és l’administració que té la darrera paraula i, per aquest motiu, el GOB li recorda que la reforma finalment suposarà un augment del 20% dels metres construïts, tot i la reducció de l’impacte visual.
El consistori explica que l’edifici es pot acollir a la llei turística del 2012 que permet la modernització de la planta hotelera per desestacionalitzar o millorar de segment.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables