Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Destina mig milió a finalitzar el tram Alaior-Maó i crea un nou fons de contingència de 2 milions d'euros
uiMenorca gestionarà l’any que ve els pressupostos més alts de la seva història, quasi 108 milions d’euros. Una quarta part es destina a l’atenció social per fer front a les polítiques derivades de la Covid.
Els comptes del Consell de Menorca augmenten un 9,5 per cent. Es consolida la tendència a l’alça dels darrers exercicis per l’assimilació de més competències. El desbloqueig dels 13 milions d’euros estalviats per la institució servirà per a compensar els 5 milions d’euros de manco de finançament autonòmic. Els pressuposts venen marcats per una fort component social. Els del Departament de Benestar Social creixen prop d’un 13%
Els comptes dediquen 23 milions a inversions. El Consell rebrà més de 5 milions de l’Estat que permetran continuar les obres de la principal xarxa viària de l’illa. N’invertirà mig milió en la reforma del tram Maó-Alaior.
El Consell confia a recuperar els 7 milions d’euros perduts per al centre d’interpretació de la Reserva de Biosfera a s’Enclusa. Mentre, s’esperen del Govern 5,3 milions del Fons de Compensació Interinsular, i 420.000 euros per compensar la fallida de Thomas Cook. D’altra banda, es crea un nou fons de contingència de 2 milions d’euros i es quadruplica el suport al teixit empresarial, fins a assolir un milió i mig d’euros.
La majoria de departaments incrementen les seves partides, especialment Benestar Social, que representa la quarta part de la despesa del Consell. De cara al 2021, el Consell anuncia que posarà en marxa el Pla Insular de la Costa, obrirà les coves de Cala Blanca de Ciutadella i destinarà 100.000 euros a la millora dels escorxadors.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari