El ple del Consell de Menorca ha aprovat imposar una multa econòmica de 71.000 euros al promotor i al constructor d’unes obres a la zona arqueològica de les cases de Son Clariana, al terme de Ciutadella. Se’ls acusa d’incomplir l’obligació de suspendre els treballs amb motiu del descobriment de restes arqueològiques a la finca. A proposta del PP, el ple s’ha compromès, d’altra banda, a reclamar davant el Govern balear que el traspàs de competències en matèria de promoció turística es faci efectiu l’1 de gener del 2017, tal com es va acordar a la Conferència de Presidents de consells insulars del mes de febrer passat.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.