Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
També reclamen agilitzar els tràmits per aconseguir una llicència temporal, que els policies locals controlin el servei i modificar el règim especial de recollides
El servei de taxi de Menorca podria insularitzar-se en un futur i deixar de ser competència municipal. És una de les propostes que la Conselleria de Mobilitat ha presentat aquest dijous als batles de l’illa. El procés per fer aquest canvi, segons la consellera Montse Morlà, és complex i, per tant, no arribaria a temps per a la pròxima temporada.
També han proposat canvis a curt termini per millorar-ne el servei, arran de les queixes dels usuaris aquest estiu. Entre ells, agilitzar els tràmits per aconseguir una llicència temporal, que els policies locals -que es troben en segona activitat- es dediquin a controlar el servei, i modificar el règim especial de recollides. Un fet que suposaria que els taxistes amb llicències temporals puguin recollir passatgers per tot arreu, tal com fan actualment les llicències ordinàries.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals