Aquest dimarts s’han iniciat els tràmits per aconseguir el permís de residència dels cinc menors arribats amb pastera a Menorca en els darrers dos mesos. Es tracta de menors tutelats pel Consell insular i que romanen a la Casa de la Infància de Maó.
Les primeres passes s’han acordat en una reunió on també s’ha decidit elaborar un pla individualitzat perquè quan tenguin 18 anys disposin de recursos per escollir el seu futur. Mentrestant, les administracions continuen treballant per redactar un protocol d’actuació de cara a noves arribades de migrants.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros