L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La planta de tractament de residus es troba inoperativa per seguretat, perquè l'accés i bona part de les instal·lacions es troben dins el radi on podria caure
A Maó la planta de residus de Milà està inoperativa per seguretat dels treballadors. Un dels aerogeneradors del parc eòlic presenta un trenc irreparable i amenaça caure. El Consell cerca una empresa que la pugui desmuntar mentre intenta fixar-la amb una faixa de seguretat. La recollida de fems continua amb normalitat.
Un trenc de grans dimensions a l’estructura d’un dels 4 aerogeneradors eòlics del Parc des Milà ha obligat a desallotjar la planta i perimetrar la zona per seguretat. Es tracta del molí número 4, situat com podeu veure just al costat de l’Àrea de Gestió de Residus. Per tant, aquesta entrada es troba afectada i a hores d’ara està restringida sense que ningú no pugui ni entrar ni sortir-ne. Recordem que aquesta estructura té 50 metres d’altura i el trenc s’ha identificat a devers 10 metres de la base.
Les causes es desconeixen, però el perill que l’estructura pugui caure augmenta amb el pas del temps. És per això que el Consell fa feina a contrarellotge, i ja ha consultat 3 empreses, per poder assegurar la base com més aviat millor i, posteriorment, desmuntar el molí. Una intervenció que, tot i la urgència, no serà immediata, ja que tant el personal especialitzat com la maquinària hauran de venir de fora de Menorca.
La planta de tractament de residus des Milà es troba inoperativa per seguretat, perquè l’accés i bona part de les instal·lacions es troba dins el radi on podria caure el molí.
Això ha obligat el Consorci de Residus a modificar l’operativa d’abocament de fems a l’illa. Temporalment, la fracció resta es diposita a l’antic abocador, mentre que la recollida selectiva s’emmagatzema a les deixalleries. Tot, per garantir el servei de recollida de fems a tota l’illa.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues