Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Aquesta subvenció servirà per sufragar el 50% del cost dels projectes de reparació i restitució d'equipaments i infraestructures públiques
El Govern central ingressarà 17,9 milions d’euros al Consell de Mallorca. El Consell de Ministres ha donat llum verda a aquesta subvenció que servirà per sufragar el 50% del cost dels projectes de reparació i restitució d’equipaments i infraestructures públiques que resultaren danyades per la torrentada del 9 d’octubre de l’any passat.
Els doblers serviran per pagar obres del Consell de Mallorca i dels ajuntaments afectats. En el cas del consell seran 11,7 milions per 23 actuacions de reparació de carreteres i ponts. Els ajuntaments de Sant Llorenç, Artà, Son Servera, Capdepera i Manacor rebran un total 6,3 milions per 49 projectes. A les corporacions municipals els doblers els arribaran a través del Consell de Mallorca.
L’ajut arriba després que el Consell de Ministres de l’octubre de l’any passat acordàs la declaració de zones greument afectades per una emergència de protecció civil per a les zones del llevant de Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Són dades del Ministeri de l'Interior, que afirmen que on més puja és a Inca i on baixa, a Manacor