Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Pedro Sánchez assegura que és inassumible mantenir un dictador en una tomba d'Estat juntament amb les víctimes
El Consell de Ministres ha aprovat el Decret llei que permetrà exhumar les despulles del dictador Francisco Franco del Valle de los Caídos. L’exhumació pot estar llesta a final d’any.
El Govern de Pedro Sánchez justifica la urgència d’exhumar Franco perquè diu que és inassumible per una democràcia mantenir un dictador en una tomba d’Estat juntament amb les víctimes.
El Decret llei aprovat pel Consell de Ministres ha de ser convalidat al Congrés dels diputats per majoria simple. La família de Franco tindrà quinze dies per fer-se càrrec de les despulles i decidir on volen traslladar-les. Si no ho fan, el Govern decidirà on serà enterrat el dictador.
Partit Popular i Ciutadans veuen en l’exhumació de Franco una cortina de fum del Govern de Sánchez per ocultar la seva feblesa. Mentrestant, continuen les coes de cotxes a les portes del Valle de los Caídos. Des de l’anunci del Govern d’exhumar les restes de Franco, les visites han augmentat més d’un 45%.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata