El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Es declararan nuls els judicis sense garanties del franquisme i es transformar el Valle de los Caídos en un cementeri civil
Tots els judicis sense garanties que es varen fer durant el franquisme seran declarats nuls. Es retiraran les condecoracions concedides a persones relacionades amb el règim franquista. I es destinaran fons públics per recuperar les restes de represaliats que encara són a fòsses comunes. Per facilitar la seva identificació s’habilitarà un banc d’ADN.
La nova llei també preveu transformar el Valle de los Caídos en un cementeri civil.
Una altra de les novetats és la creació d’una fiscalia de sala al Tribunal Suprem per a protegir els drets de les víctimes. D’altra banda, es prohibirà que hi hagi associacions amb recursos públics que enalteixin el totalitarisme. La nova llei també entrarà a les aules. L’estudi de la memòria democràtica s’incorporarà al currículum de l’educació de secundària i batxillerat.
El procés de reparació es preveu llarg. Per això, es faran plans cada 4 anys per dotar-lo pressupostàriament.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies