Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
En cinc anys ha incrementat el 47% des dels 735 euros de partida quan Rajoy va ser obligat a deixar la presidència del Govern
99
Dels 735 euros quan Mariano Rajoy va ser obligat a deixar la presidència del Govern en una moció de censura fins als 1.080 euros que s’aprovaran avui, el Salari Mínim Interprofessional (SMI) ha incrementat el 47% en cinc anys. El Consell de Ministres n’aprovarà avui el 8% de pujada. Es retribuirà en 14 pagues i retroactivament del primer de gener ençà. Té el vistiplau dels sindicats que veuen com s’acosta molt a la seva reivindicació de 1.100 euros, però el rebuig de la patronal, que proposava una pujada genèrica del 4% i la revisió específica pels agricultors i els contractes del sector públic. Ni tan sols va assistir a les negociacions.
El Govern espanyol acompleix el seu objectiu de situar el salari mínim en el 60% del sou mitjà. Amb tot, l’augment últim queda per davall de la pujada aplicada a la majoria de països europeus per fer front a la inflació.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals