Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Es tracta d'ajudes a les administracions per la reparació dels danys en infraestructures municipals i carreteres
El Consell de Ministres ha autoritzat el límit màxim de despesa per convocar subvencions pels danys en infraestructures municipals i la xarxa viària, després de la torrentada al Llevant de Mallorca.
D’aquesta manera, el Ministeri de Política Territorial i Funció Pública podrà concedir ajuts al consell insular i als municipis d’Artà, Capdepera, Manacor, Sant Llorenç i Son Servera, que es varen veure greument afectats per les intenses pluges del passat 9 d’octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE