Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Crearan una comissió de seguiment perquè s'acompleixi l'Agenda 2030 de les Naciones Unides
EFE/Kai Försterling
29Els partits d’esquerres volen declarar l’emergència climàtica a Mallorca. Presentaran al ple del Consell de Mallorca del proper 10 d’octubre una moció per comprometre’s a executar les mesures de l’Agenda 2030 de les Naciones Unides i crearan una comissió que en faci un seguiment.
La proposta (firmada per PSIB, Unides Podem i Més) s’argumenta en la necessitat que no segueixin pujant les temperatures abans que la situació sigui irreversible.
A més, instaran el Govern balear i el Govern central a declarar també l’emergència climàtica. De moment, aquesta declaració no comporta adoptar noves mesures concretes.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases