CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La modificació del crèdit s'ha aprovat amb l'abstenció del grup Popular
El deute acumulat amb el consorci Eivissa Patrimoni de la Humanitat ascendeix a 5 milions d’euros. El Consell d’Eivissa ha aprovat fer una transferència de 3’8 milions d’euros per saldar l’endeutament que el Consell manté amb aquesta institució des de 2014.
Aquests pagaments es faran amb remanents i diners estalviats de diferents departaments com Benestar Social, Medi Ambient o Mobilitat però que no tenien encara partida pressupostària assignada.
Així, d’aquestos diferents departaments, es transferirà un milió d’euros de la conselleria de Benestar Social, un milió de Medi Ambient i 800.000 MIL euros de mobilitat. Amb l’aprovació d’aquest crèdit encara quedaria per pagar 1’3 milions d’euros. La modificació del crèdit s’ha aprovat amb l’abstenció del grup Popular.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició