Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

En l'actualitat, i amb la vintena de menors arribats aquest estiu, les places de l'espai estan totes ocupades
El Centre de Menors del Consell d’Eivissa Pare Morey es troba al 100% d’ocupació després de l’arribada de la vintena de menors d’edat desembarcats en pasteres procedents d’Algèria aquest estiu.
La institució ja ha previst un programa de contingència per aconseguir més espai i personal si és necessari, encara que mostren la seva preocupació per si la situació es fa crònica. El centre també acull els menors procedents de Formentera, on no hi ha cap instal·lació similar.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí