Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El projecte passarà ara a exposició pública
248
El Consell d’Eivissa ha aprovat la construcció de quatre carrils bici que tindran un cost total de 20 milions d’euros. El projecte, aprovat de manera inicial, passa ara a un període d’informació pública.
Un d’aquests carrils bici anirà des de Vila fins a les instal·lacions de sa Coma. Un segon tram partirà de sa Coma i arribarà a ses Païses, nucli proper a Sant Antoni. Un tercer carril bici travessarà Sant Antoni des de l’institut de sa Serra fins al passeig Marítim. El quart carril bici projectat pel Consell cobrirà el trajecte entre Santa Eulària des Riu i la rotonda de Can Clavos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet