Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Serà una construcció modular que podrà acollir 56 persones distribuïdes en 7 habitacions
El Consell d’Eivissa ja ha aprovat l’adjudicació de les obres de l’alberg provisional de baixa exigència de sa Joveria. Es farà al costat del recinte firal i serà una construcció modular que podrà acollir 56 persones distribuïdes en 7 habitacions.
L’import del contracte és d’1 milió 100 mil euros i ha estat un procediment negociat sense publicitat, diuen, per “raons d’imperiosa urgència”. Aquest centre donarà servei fins que es construeixi el centre des Gorg.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat