Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
L'alcalde d'Eivissa assegura a IB3 Ràdio que seran necessaris 21 milions d'euros per acabar les obres
Aquest mateix mes de novembre es reunirà la Comissió Insular d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Patrimoni Històric d’Eivissa, la Ciothupa, per aprovar les modificacions fetes per les obres del Parador. Els punts conflictius: la superfície final de l’aparcament i com es reduiran els equipaments com la bugaderia i els magatzems.
Així ho ha anunciat l’alcalde d’Eivissa, Rafa Ruiz, en una entrevista que ha concedit al programa “Al Dia”, d’IB3 Ràdio. Ruiz s’ha compromès a donar la llicència en “un temps rècord” una vegada el Consell d’Eivissa doni el vistiplau als canvis.
A més ha recordat que seran necessaris 21 milions d’euros per acabar les obres del futur parador. Unes obres que ja fa cinc anys que estan aturades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències