Mor un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu

La norma inclourà la possibilitat de fer aparcaments regulats als voltants de les ciutats i a les platges
El Consell d’Eivissa permetrà la construcció de nous aparcaments als voltants dels nuclis urbans i també en sòl rústic a les platges. És una mesura que s’inclou en la modificació del Pla Territorial, que s’aprovarà inicialment la setmana que ve i que té el consens d’una vintena de col·lectius.
La norma també permetrà fer cases al camp més grans sense ampliar-ne volums, perquè determinats usos al soterrani no computaran. És una petició del col·legi d’arquitectes.
El Consell calcula que la tramitació d’aquesta reforma del PTI tardarà un any. Una modificació que també permetrà fer segregacions de finques a propietaris eivissencs i obligarà a mesures d’eficiència energètica i hídrica en sòl rústic i urbà. Es prohibirà el lloguer turístic en sòl rústic perquè es considera que les gairebé 20.000 places actuals són suficients.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears