Tornen a tombar contruccions il·legals al poblat de Son Banya, a Palma
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Invertiran 30 milions d'euros en la millora de la seguretat de les carreteres de l'illa
El Consell d’Eivissa ha presentat el seu pressupost per al 2024; són més de 133 milions d’euros, un 10% més que el pressupost del 2023, amb 13 milions més. La major inversió està destinada a millorar de la seguretat de les carreteres de l’illa.
Seran 30 milions d’euros que el Consell invertirà el 2024 a augmentar la seguretat a les carreteres. Millores en punts negres com al barri de Can Bonet i la carretera de Forada, a Sant Antoni.
També s’invertiran 5 milions i mig d’euros a la intersecció dels caçadors, un punt negre important del municipi de Santa Eulària. A més, es fa una “inversió històrica” en transport públic amb 9 milions d’euros que garantiran la gratuïtat del servei.
S’incrementa un 9% el pressupost de benestar social i s’invertiran 5 milions en Biofiltres a Ca Na Putxa.
També han parlat d’un creixement històric en les àrees de patrimoni, cultura i educació. Amb inversions al centre d’interpretació de sa Caleta, el Museu de la Mar o noves infraestructures per l’Escola Oficial d’Idiomes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats