Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La presidenta del Govern, Francina Armengol, acusa el Consell d'Eivissa de "mala gestió" en el transport públic
El president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí, ha fet dos anuncis importants al seu discurs del Vuit d’Agost. Les tres escoletes del Consell seran gratuïtes de 0-3 anys i no només per la franja 2-3 anys i s’augmentarà del 50 al 100 % el descompte en els bitllets d’autobús a partir de setembre. El president ha reclamat, això sí, una compensació adequada al Govern de les Illes.
Vicent Marí també ha estat reivindicatiu i vol competències millor dotades, el repartiment equitatiu de fons europeus i un nou conveni de carreteres. També ha parlat de posar límits: ha demanat al Govern ajuda per lluitar contra l’intrusisme i els elevats preus de l’habitatge i ha demanat un pacte pel territori per protegir l’illa.
Després de les paraules de Marí, la presidenta del Govern, Francina Armengol, s’ha mostrat sorpresa perquè considerava que el del Vuit d’Agost hauria d’haver estat un discurs “més institucional”. Ha defensat que han augmentat el finançament d’Eivissa un 60 % i ha acusat el Consell d’Eivissa de “mala gestió” perquè té “70 milions d’euros al banc” de romanent.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"