Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es tracta de les que uneixen Sant Mateu amb Vila, Sant Carles amb Santa Eulària i ses Salines amb Sant Jordi
A Eivissa, i a partir d’avui, el Consell suprimeix algunes línies d’autobús. Són aquelles línies que han anat gairebé buides en els darrers dies: es tracta de les que uneixen Sant Mateu amb Vila, Sant Carles amb Santa Eulària i ses Salines amb Sant Jordi.
Però, tot i aquestes cancel·lacions, asseguren hi haurà servei segons la demanda que els usuaris en facin per via telefònica.
La resta de línies podrien patir modificacions d’horaris però es mantendran les sortides a primera hora del matí, el migdia i l’horabaixa. Podeu consultar tots els canvis al web del Consell d’Eivissa.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13