El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Es tracta de les que uneixen Sant Mateu amb Vila, Sant Carles amb Santa Eulària i ses Salines amb Sant Jordi
A Eivissa, i a partir d’avui, el Consell suprimeix algunes línies d’autobús. Són aquelles línies que han anat gairebé buides en els darrers dies: es tracta de les que uneixen Sant Mateu amb Vila, Sant Carles amb Santa Eulària i ses Salines amb Sant Jordi.
Però, tot i aquestes cancel·lacions, asseguren hi haurà servei segons la demanda que els usuaris en facin per via telefònica.
La resta de línies podrien patir modificacions d’horaris però es mantendran les sortides a primera hora del matí, el migdia i l’horabaixa. Podeu consultar tots els canvis al web del Consell d’Eivissa.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle