Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Un grup de vesins de Sant Carles, amb l'ajuda d'artistes internacionals que s'havien establert a l'illa, van crear el Festival Internacional de Música d'Eivissa i el Concurs Internacional de Piano, el més antic de les Illes Balears
L’associació Centre Cultural Sant Carles rebrà aquesta nit la Medalla d’Or del Consell d’Eivissa. L’acte, que es farà al Centre Cultural de Jesús, es podrà seguir en directe pel canal digital d’IB3 i, posteriorment, a les 23.25 h, serà emès per IB3 Televisió.
Corria el 1987. Un grup de vesins de Sant Carles, amb l’ajuda d’artistes internacionals que s’havien establert a l’illa, van crear el Festival Internacional de Música d’Eivissa i el Concurs Internacional de Piano, el més antic de les Illes Balears. L’impulsor en va ser Jaume Ferrer, que va morir fa uns mesos, i aviat el va ajudar la seva filla, M. Àngels.
Un dels presidents del jurat va intermediar perquè Irene de Grècia fos la presidenta d’honor i, a partir de l’any 2001, es va convertir en biennal i va créixer molt internacionalment. La casa parroquial de Sant Carles ha acollit grans artistes i, fins i tot, una òpera. Un certamen molt autèntic, perquè els concursants sempre han assajat en els pianos que tenien les cases de Sant Carles, una font inesgotable d’anècdotes. Un festival i un concurs que han posat Sant Carles en el mapa de la música internacional.
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions