Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

34 de les places seran per a personal laboral, la resta per a funcionaris i un 7% dels llocs es reservarà a persones amb discapacitat
El Consell d’Eivissa ha donat a conèixer la convocatòria d’oferta pública d’ocupació d’aquest 2018, la més important que ha llançat mai aquesta administració. Són un total de 130 places. 34 seran per a personal laboral i la resta per a funcionaris.
N’hi haurà algunes reservades per a persones amb discapacitat, en concret un 7% de les places. Segons la institució, aquestes places, que seran aprovades la setmana que ve pel Consell Executiu, seran una gran ajuda, però no acaben amb el dèficit de personal que pateixen des de fa anys.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç