Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Vicent Marí proposa buscar fórmules per poder entrar en els allotjaments vacacionals on es facin festes il·legals
 
                             
                            El president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí, ha demanat accelerar la vacunació a Eivissa mitjançant la baixada de les franges d’edat. Assegura que la mitjana d’edat de la població de l’illa és més jove que a la resta de l’arxipèlag i per aquesta raó seria bo no limitar la vacunació per franges i poder demanar hora independentment de l’edat de cada persona.
A més Marí ha expressat la seva preocupació per a proliferació de festes il·legals en allotjaments vacacionals fins que no obri l’oci nocturn. Ha demanat buscar fórmules perquè les autoritats puguin entrar en aquells habitatges on s’estiguin produint aquestes festes il·legals. Peticions que ha llançat en una roda de premsa que s’ha produït aquesta tarda a la seu del Consell d’Eivissa, amb presència del conseller de Model Econòmic, Treball i Turisme, Iago Negueruela que s’ha desplaçat a l’illa per explicar les noves mesures de la desescalada, comunes a totes les Illes Balears.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
