El president del Consell d'Eivissa alerta de l'impacte de la migració sobre els serveis públics i sobretot en el sistema de protecció de menors
Imatge d'arxiu del centre de menors de sa Coma, a Eivissa. / CONSELL D'EIVISSA
374Més mesures contra la ruta migratòria entre Algèria i les Balears, és el que ha demanat el Consell d’Eivissa en una carta dirigida al ministre de l’Interior Fernando Grande-Marlaska. El president del Consell, Vicent Marí, ha demanat que es reforcin els mecanismes per frenar aquesta ruta i disminuir l’arribada de migrants.
Adverteix de l’important impacte que aquest fet produeix sobre els serveis públics d’Eivissa i sobretot en el sistema de protecció de menors. Parla d’un increment exponencial i insostenible de l’arribada d’embarcacions a les costes de l’illa i afegeix que si en 2019 tenien 22 treballadors dedicats a l’atenció dels menors, en aquest moment la plantilla ja és de 156 professionals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.