L'objectiu d'aquestes empreses és operar més temps del màxim permès
El Consell d’Eivissa ha denunciat davant la Fiscalia de l’Estat que quinze vehicles de lloguer amb conductor deslocalitzats presenten targetes d’embarcament falses.
La falsificació s’ha produït tant respecte a les dates d’arribada i sortida com en els localitzadors i números dels bitllets falsos. L’objectiu d’aquestes empreses és operar més temps del màxim de 18 dies cada tres mesos, que és el legalment establert, en el cas d’empreses radicades fora de les Illes.
El Consell creu que aquests fets poden constituir delictes de falsedat documental, i els han posats en coneixement de la Fiscalia.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona