Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Més endavant, la institució insular vol doblar aquesta xifra creant 16 places més
El Consell d’Eivissa destinarà set milions d’euros en dos anys a l’atenció dels menors migrants acollits a l’illa. La institució ja havia anunciat que volia separar aquests joves de la resta que tutela, perquè tenen necessitats específiques.
El Consell ha licitat un primer lot de 16 places, però només s’ha presentat una candidata que es faria càrrec de 8 infants. A més, la institució insular té previst licitar més endavant 16 places més. Volen ubicar els menors en un indret tranquil d’Eivissa, en un immoble que disposi d’espais comuns amb àrea de descans, amb l’obligació d’atendre les necessitats i capacitats dels menors tutelats..
la institució insular vol doblar aquesta xifra creant 16 places més
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc