Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El transport públic a l'illa viu un segon any de pròrroga de la concessió
El Consell d’Eivissa té previst treure a licitació el nou Pla de Mobilitat a finals del 2020. El transport públic a l’illa viu un segon any de pròrroga de la concessió, i la màxima institució insular ha avançat que per al 2021 també se les haurà d’enginyar.
El Consell cercarà vies jurídiques per continuar donant servei el 2021, encara que el nou Pla de Mobilitat d’Eivissa no estigui en funcionament. En desembre de 2020 finalitzaran els dos anys de pròrroga de les concessions de les línies d’autobusos.
La institució accelera els termenis per poder treure a licitació el nou Pla de Mobilitat, i pensen que el que s’ha aprovat a Mallorca els pot servir d’exemple. Tot i això asseguren que tenen problemes de finançament que arrosseguen pel lloguer que han de pagar a la propietat del Cetis, on està l’estació d’Autobusos. Cerquen fórmules amb l’Ajuntament d’Eivissa per reduir els costos, i està prevista una reunió amb el Govern.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix