Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Una obra que havia de finançar l'Estat, però ara els sous es poden perdre pels retards en la seva execució
Per soterrar les esteses elèctriques al Parc Natural feien falta permisos de diferents administracions, el de Costes és el que més ha tardat en arribar. Ara es tenen els permisos, però, el projecte probablement no es pugui executar perquè el termini per rebre els sous acabava en setembre, quan l’obra havia d’estar ja en marxa i per tant es poden perdre els diners.
En els darrers 9 anys 22 aus, la majoria flamencs, han xocat amb esteses elèctriques al Parc Natural. Una vegada que xoquen és molt probable que acabin morint. La zona dels estanys de sa Sal Rossa s’ha convertit en el principal punt negre per la mort d’aus per col·lisió amb esteses elèctriques. El darrer flamenc que va col·lisionar va perdre una ala.
El Pla Rector d’Usos i Serveis del Parc Natural de ses Salines obliga a soterrar totes les esteses d’aquest espai protegit.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament