Un projecte que també contemplaria reasfaltar la via fins a Santa Eulària i la reordenació de les parades d'autobús
Parlar de l’encreuament dels caçadors és parlar d’ensurts, accidents i morts. És un dels punts negres de la xarxa viària, per això el Consell d’Eivissa prendrà mesures.
Els tècnics de la màxima institució insular ja estudien com reduir-hi la sinistralitat. Unes obres s’inclourien dins un projecte que contempla reasfaltar la via fins a Santa Eulària i la reordenació de les parades d’autobús.
Amb vista a 2020 el Consell d’Eivissa vol aprovar i licitar el projecte per iniciar-lo una vegada acabi l’estiu que ve.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració