El president Vicent Marí demana disculpes als usuaris i recorda que tots els inicis "són complicats"
El Consell d’Eivissa estudia la possibilitat de sancionar la posada en marxa de la nova contracta d’autobús, que molts usuaris han definit com a caòtica. De la institució assumeixen que hi ha hagut errors, i diuen que ja han demanat explicacions a l’empresa Alsa.
El Consell d’Eivissa assegura que està en contacte permanent amb Alsa per reconduir la situació. Marí recorda que tots els inicis són complicats i demana paciència als usuaris. Vigilaran que es compleixi el contracte i hi posaran tots els mitjans necessaris.
També considera que l’empresa va confiar massa en l’aplicació mòbil, que té problemes de funcionament, i que la manca de cartelleria a les parades va generar desconfiança. Ara, el Consell d’Eivissa també recull totes les queixes dels usuaris per estudiar si es poden restablir línies o parades que s’han suprimit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda