Vicent Marí, president del Consell: "S'han de combatre els estereotips, per això fa falta una promoció seriosa i rigorosa"
El Consell d’Eivissa invertirà 200.000 euros en promoció turística a la fira Fitur 2023, que se celebra la setmana que ve a Madrid. Les previsions són que el turisme espanyol mantengui enguany el nombre de visitants. L’any 2022 varen arribar a Eivissa 850.000 turistes espanyols, un 36 % més que el 2019.
Enguany, l’illa estarà present a quatre estands, un més que l’any passat. Per primera vegada, hi haurà presència a Fitur Screen, l’espai dedicat al sector audiovisual, el cinema i la publicitat, gràcies a la presència de la Ibiza Film Comission a l’estand de la Spain Film Comission.
El president del Consell d’Eivissa ha destacat el fort augment del mercat espanyol des de la pandèmia i ha defensat la importància de promocionar el turisme familiar, esportiu i cultural.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto