Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El projecte de reforma de la carretera que connecta Santa Eulària i Vila és un dels més destacats
El Consell d’Eivissa reivindica la bona feina que fa en matèria de carreteres. En especial, el projecte de reforma de la carretera que connecta Santa Eulària amb Vila i que ha costat més de 2 milions d’euros.
Per aquesta carretera de 6 quilòmetres passen cada dia de mitjana 20.500 vehicles i 500 d’aquests són vehicles pesants, segons el departament d’Infraestructures Viàries. El conseller Mariano Juan també destaca que en aquesta obra s’han netejat marges, s’han drenat tots els escolaments i les canonades i s’hi ha posat una nova capa d’asfalt. En total, en tres anys de legislatura, el Consell d’Eivissa ha executat 66 milions d’euros en obres i millores a la xarxa viària insular.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys