Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
S'han realitzat requeriments a empreses de VTC per possibles càrregues de viatgers en llocs no autoritzats.
El Consell d’Eivissa ha realitzat més de 200 inspeccions a vehicles de transport amb conductor en dues operacions conjuntes entre Policia Local i Guàrdia Civil durant la primera quinzena del mes de maig.
Operatius que han tingut lloc a Sant Antoni. Segons ha comunicat la institució insular, l’operatiu ha permès dissuadir possibles vehicles il·legals d’operar en punts conflictius com l’aeroport. A més, s’han realitzat requeriments a empreses de VTC per possibles càrregues de viatgers en llocs no autoritzats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE