Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
S'han realitzat requeriments a empreses de VTC per possibles càrregues de viatgers en llocs no autoritzats.
El Consell d’Eivissa ha realitzat més de 200 inspeccions a vehicles de transport amb conductor en dues operacions conjuntes entre Policia Local i Guàrdia Civil durant la primera quinzena del mes de maig.
Operatius que han tingut lloc a Sant Antoni. Segons ha comunicat la institució insular, l’operatiu ha permès dissuadir possibles vehicles il·legals d’operar en punts conflictius com l’aeroport. A més, s’han realitzat requeriments a empreses de VTC per possibles càrregues de viatgers en llocs no autoritzats.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes