110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
L'objectiu de l'acord entre Vicent Torres i Viviana de Sans és aturar la proliferació de pisos turístics en habitatges d’edificis plurifamiliars
254
El president del Consell d’Eivissa, Vicent Torres, i la vicepresidenta primera, Viviana de Sans, han suscrit aquest divendres un acord a favor d’una nova regulació turística que doti l’administració insular de suficients instruments per combatre el lloguer irregular, que en els últims anys ha estat un factor determinant en l‘increment dels preus de l’habitatge, que han arribat a nivells inassumibles per a la majoria de les famílies d’Eivissa i treballadors de temporada, afectant fins i tot a la prestació de serveis públics essencials, informa la institució en un comunicat.
L’objectiu de l’acord és aturar la proliferació de pisos turístics en habitatges d’edificis plurifamiliars i instar al Govern de les Illes Balears a l’aprovació d’un decret de modificació de la Llei turística que la doti de seguretat jurídica i que contempli mesures per afrontar la situació d’emergència en matèria d’habitatge que pateix l’illa d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís