Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Es posaran el mes que ve a les rotondes on embarquen els vehicles cap a altres illes i a la Península
El Consell d’Eivissa instal·larà dues càmeres al port el mes de setembre per poder tenir dades sobre els vehicles que hi entren procedents d’altres illes i de la Península. Informació indispensable, diuen, per poder dur a terme en un futur el control d’entrada de vehicles a l’illa, que encara no se sap si podrà ser una realitat l’estiu que ve.
El Consell d’Eivissa ha proposat que les càmeres s’instal·lin tant a la rotonda d’entrada a les barques de Formentera, com a la de l’estació de Botafoc, però ara dependrà també del que digui l’Autoritat Portuària. Estaran connectades amb la DGT per poder comparar la matrícula amb el tipus de vehicle.
Les càmeres ja hi quedaran instal·lades per controlar els vehicles una vegada que se’n posi en marxa la limitació, que no se sap si podrà estar en vigor l’estiu que ve. El Consell està especialment interessat a controlar les caravanes i eliminar 10.000 vehicles de lloguer en temporada alta.
El Consell d’Eivissa espera que en el pròxim període de sessions del Parlament es pugui aprovar la llei que donarà la facultat a la institució per establir topalls màxims de vehicles a l’illa.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç