Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
Aquest tram de la carretera de Santa Eulària a Vila va registrar dos accidents mortals fa unes setmanes
El Consell d’Eivissa instal·larà pròximament un pas elevat de vianants al tram de la carretera de Santa Eulària, on el mes passat van registrar-se dos accidents mortals en un sol cap de setmana. La institució insular i l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu han acordat invertir prop d’un milió d’euros al tram de Can Marçà, per millorar-ne la seguretat i limitar la velocitat a 50 km/h. Estarà prohibit avançar en tot el tram. També hi haurà millores com barreres de seguretat, parades de bus i dues zones per als contenidors de fems.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran