Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Sanció de 15.000 euros a un establiment hoteler de Sant Antoni que funcionava com a alberg juvenil de manera irregular
La conselleria de Turisme d’Eivissa va detectar que els responsables comercialitzaven les places del suposat alberg a través de canals turístics convencionals, i que ho feien sense autorització.
El Consell d’Eivissa desestima d’aquesta manera la inscripció del local en el Registre d’Entitats Juvenils, i per tant descarten que l’establiment pugui ampliar-se de les 80 places actuals a les 360 que aspiraven. L’empresa ara multada va recórrer la sanció, però finalment els tribunals han donat la raó a la institució eivissenca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca