Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Es vol desenvolupar un pla conjunt amb les Policies Locals dels diferents municipis per lluitar contra els "taxis pirata"
El Consell d’Eivissa només té 3 inspectors per controlar l’intrusisme al transport. Per això, vol desenvolupar un pla amb les Policies Locals dels diferents municipis per lluitar contra els “taxis pirata”. Ara mateix, amb les discoteques tancades, port i aeroport continuen sent les zones més conflictives, perquè són on més moviment de gent hi ha.
La proposta són equips de treball mixtos formats per agents de la policia local i inspectors d’intrusisme del Consell. Per això es formarà els agents en protocols d’actuació i normativa. Aquestes actuacions permetrien recollir dades oficials sobre la situació del transport il·legal de persones a Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats