Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Es vol desenvolupar un pla conjunt amb les Policies Locals dels diferents municipis per lluitar contra els "taxis pirata"
El Consell d’Eivissa només té 3 inspectors per controlar l’intrusisme al transport. Per això, vol desenvolupar un pla amb les Policies Locals dels diferents municipis per lluitar contra els “taxis pirata”. Ara mateix, amb les discoteques tancades, port i aeroport continuen sent les zones més conflictives, perquè són on més moviment de gent hi ha.
La proposta són equips de treball mixtos formats per agents de la policia local i inspectors d’intrusisme del Consell. Per això es formarà els agents en protocols d’actuació i normativa. Aquestes actuacions permetrien recollir dades oficials sobre la situació del transport il·legal de persones a Eivissa.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"