El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La institució recorda que el 90 per cent del patrimoni a Eivissa ja es privat
L’edifici que en un futur es museïtzarà per explicar el jaciment fenici de sa Caleta no es pot fer servir perquè el Consell no disposa de personal. Patrimoni només té un tècnic i dos auxiliars al departament, que l’any passat va resoldre 250 expedients.
El PP critica la paràlisi del Consell en matèria patrimonial, i recorda que encara no s’ha fet res, per exemple, per rehabilitar la torre de can Pere Mosson, que va caure a finals de 2016 arran d’una tempesta. Des del Consell recorden que aquesta torre, com el 90 per cent del patrimoni a Eivissa, és privada. Ja han fet gestions amb la propietat, que és qui ha de rehabilitar-la. Un altre problema és poder controlar les agressions.
Al carrer, alguns pensen que s’hauria de donar més importància al patrimoni.
Sí que s’ha restaurat ja la maquinària del molí d’en Porxet, propietat del Consell. Va perdre les aspes per mor d’una tempesta l’any 2013. Ja estan reparades i es col·locaran quan arribi el bon temps.i
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits