Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'habitatge té dues plantes i dues habitacions, un pati i fins i tot aljub per refrescar-se a l'estiu
El Consell d’Eivissa acaba d’oferir una plaça que havia quedat vacant. És la de consergeria i manteniment de les instal·lacions del centre d’exàmens de conduir d’Eivissa. El contracte inclou casa per viure-hi, però el Consell descomptarà de la nòmina 900 euros mensuals per aquest concepte. Quedaria en uns 2.000 euros bruts mensuals.
L’habitatge té dues plantes amb dues habitacions, un pati i fins i tot aljub per refrescar-se a l’estiu, tot i que no és gaire gran. Aquesta és la cara de l’oferta, la creu: 65 hores de feina a la setmana distribuïdes de dilluns a dissabte. I el salari final, després de descomptar l’habitatge, és de 36 mil euros anuals.
Els interessats (empreses i autònoms) hauran d’inscriure’s en un registre per poder optar a la plaça. Ja ha començat el període de presentació de les candidatures.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins