Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ara, l'Ajuntament haurà de donar el vistiplau al projecte i la promotora tendrà quatre mesos per executar-ne la demolició
El Consell d’Eivissa ha ordenat la demolició de Casa Rocío, un complex de luxe situat a prop de sa Caleta, a Sant Josep. És propietat de Francisca Sánchez, més coneguda com a Paquita Marsan, qui també regentava la demolida Casa Lola.
El 2021 el Consell va detectar que s’estava construint sense llicència un nou habitatge de 235 metres quadrats, que es publicitava com un indret per a esdeveniments de luxe. S’havia aixecat sobre sòl rústic protegit. La promotora ha presentat ja un projecte de demolició que ha estat informat favorablement pel Consell.
Ara, l’Ajuntament haurà de donar el vistiplau al projecte i la promotora tendrà quatre mesos per executar-ne la demolició.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila