Principi d’acord per a l’equiparació retributiva en educació concertada 0-18
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Gairebé una dotzena de les obres que opten a ajudes són dins el recinte de sa Coma
El Consell d’Eivissa ha presentat aquest dilluns els 25 projectes que optaran als fons de la Unió Europea per a la recuperació i la resiliència després de la pandèmia.
La meitat dels projectes presentats, una dotzena, corresponen als antics pavellons militars del recinte de sa Coma. Allà s’hi volen habilitar les escoles d’hostaleria i d’idiomes, la seu de l’Ibanat i els bombers o una residència per a estudiants dels diferents graus de Turisme, que es volen concentrar també en aquest espai.
Totes les obres plantejades sumen una inversió de gairebé 120.000.000 d’euros. La Unió Europea anunciarà qui rep les diferents ajudes el febrer de 2021.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa