Nou detinguts per diferents delictes durant el dispositiu de la Policia Nacional per les festes patronals de Maó
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
Gairebé una dotzena de les obres que opten a ajudes són dins el recinte de sa Coma
El Consell d’Eivissa ha presentat aquest dilluns els 25 projectes que optaran als fons de la Unió Europea per a la recuperació i la resiliència després de la pandèmia.
La meitat dels projectes presentats, una dotzena, corresponen als antics pavellons militars del recinte de sa Coma. Allà s’hi volen habilitar les escoles d’hostaleria i d’idiomes, la seu de l’Ibanat i els bombers o una residència per a estudiants dels diferents graus de Turisme, que es volen concentrar també en aquest espai.
Totes les obres plantejades sumen una inversió de gairebé 120.000.000 d’euros. La Unió Europea anunciarà qui rep les diferents ajudes el febrer de 2021.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor
Va resultat ferit amb arma blanca aquesta nit passada