Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

En un any i mig s'han retirat, aproximadament, 250 anuncis de la plataforma
El Consell d’Eivissa té més de 50 expedients oberts per lloguer turístic il·legal per un valor superior a 1.000.000 euros. La institució insular ha subscrit recentment un acord amb Airbnb que permet l’Oficina de Lluita contra l’Intrusisme obtenir les dades dels usuaris que anuncien lloguers turístics il·legals.
Airbnb haurà de retirar els anuncis tot d’una que el Consell d’Eivissa notifiqui una resolució administrativa ferma. En un any i mig s’han retirat, aproximadament, 250 anuncis de la plataforma. Aquest fet també s’aplica als anuncis d’immobles que, una vegada retirats, es tornin a publicar amb nom, usuari o descripció diferents.
A Eivissa, tots els lloguers turístics en pisos són il·legals. I des d’ara, els propietaris en són responsables conjuntament amb els comercialitzadors, si hi ha un contracte d’arrendament en frau de llei.
Les sancions que, pel fet de considerar-se infracció molt greu, van des dels 40.000 als 400.000 euros.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari